category image: بلک فرایدی در راه است

بلک فرایدی در راه است

بلک فرایدی یا همان جمعه سیاه، آخرین جمعه ماه نوامبر بوده که به عنوان حراج جمعه آمریکا شناخته شده است اما در حال حاضر این حراجی در تمامی کشورها برگزار می‌گردد و مردم می‌توانند خریدهای کریسمس را در این روز انجام دهند. این حراجی بزرگ و شگفت انگیز، مختص تمامی کالاها بوده و می‌توانید سود خوبی با خرید در این روز به دست آورید.

تخفیف‌های جمعه سیاه به اندازه‌ای چشم گیر است که مردم به فروشگاه‌ها هجوم آورده و حتی از شب قبل در صف می‌مانند تا بتوانند به محض باز شدن فروشگاه، کالاهای خوب را قبل از تمام شدن خریداری کنند. اما خبر خوب اینکه ایرانی‌ها هم می‌توانند از تخفیف‌های بلک فرایدی آمازون آمریکا و دیگر سایت‌های خارجی استفاده کرده و خرید خود را انجام دهند پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

مطلب ویژه: بلک فرایدی 2023 جمعه سیاه ۱۴۰۲

بلک فرایدی 2020 در ایران چه تاریخی است؟

همانطور که گفتیم، بلک فرایدی بزرگترین حراجی آمریکا در آخرین جمعه ماه نوامبر برگزار می‌گردد که امسال 27 نوامبر می‌باشد اما تاریخ جمعه سیاه در ایران برابر با 7 آذر ماه 1399 است. این حراجی نه تنها برای خریداران، سودمند می‌باشد بلکه برای فروشندگان هم بدون نفع نیست تا جایی که برخی فروشندگان برای آن‌که بتوانند تایم بیشتری در این حراجی باشند و مشتریان زیادتری جذب کنند از روز قبل جمعه سیاه، یعنی پنجشنبه محصولات خود را با عنوان تخفیف بلک فرایدی به فروش می‌رسانند.

شما هم در هر کجای این دنیا که هستید، تاریخ بلک فرایدی را به خاطر بسپارید زیرا برای شما هم که در ایران و تحریم به سر می‌برید، امکان خرید در بلک فرایدی را خواهید داشت.

مطلب ویژه: خرید آنلاین در بلک فرایدی (Black Friday) بزرگترین حراجی دنیا

خرید بلک فرایدی از آمازون در ایران

شرکت چارسوق به عنوان کارگزار خرید از سایت های خارجی در ایران، برای شما بستر خرید از آمازون، خرید از ایبی، خرید از علی اکسپرس و دیگر سایت‌های معتبر خارجی را فراهم کرده است و تمامی مراحل خرید، پرداخت ارزی، حمل تا ایران، انجام امور گمرک را انجام داده و کالای شما را درب منزل تحویلتان خواهد داد.

شما می‌توانید در روز جمعه سیاه، به سایت آمازون آمریکا و سایت‌های خارجی دیگری که تخفیف خرید بلک فرایدی را بر روی محصولات خود اعمال می‌کنند وارد شده و بعد از انتخاب کالای مد نظرتان، لینک ان را در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید. البته لازم است بدانید که بلک فرایدی در آمازون امارات با نام جمعه سفید یا به عبارتی white friday شناخته شده است.

تیم چارسوق در روز جمعه سیاه فعال بوده، تمامی سفارشات شما را دریافت کرده و به سرعت خریدها را انجام می‌دهد. به علاوه می توانید با دنبال کردن تلگرام و اینستاگرام چارسوق، از بهترین کالاها و تخفیف‌های بلک فرایدی در 7 آذر مطلع شوید.

نکته دیگری که در خصوص خرید در جمعه سیاه وجود دارند این است که باید سرعت عمل بالایی داشته باشید زیرا موجودی کالاها به سرعت تمام می‌شود پس پیشنهاد می‌کنیم از چند روز قبل، کالاهایی که در نظر دارید را انتخاب کرده و لینک آنها را داشته باشید تا روز Black Friday بتوانید سریع‌تر، سفارش خود را در چارسوق ثبت کنید.

همچنین اگر در سایت چارسوق ثبت نام نکرده‌اید، این کار را قبل از شروع تخفیفات انجام دهید زیرا به دلیل ترافیک بالای سایت در روز بلک فرایدی، ممکن است نتوانید به راحتی ثبت نام کنید و خرید خود را از دست بدهید.

در بلک فرایدی و جمعه سفید از کدام سایت ها خرید کنیم؟

شاید این سوال برای شما هم پیش آید که بهترین سایت برای خرید تخفیف دار در جمعه سیاه کدام است؟ از آنجایی که این حراجی از آمریکا آغاز گردیده پس بهترین تخفیف‌ها را می‌توانید در سایت‌های آمریکایی مانند amazon ، Ebay ، newegg ، Dell ، jomashop ، Walmart ، medisave و ... پیدا کنید اما بیش از 90 درصد فروشگاه‌های خارجی در این حراجی شرکت می‌کنند پس سایت‌های دیگر را از دست ندهید. در ادامه به برخی دیگر از فروشگاه اینترنتی خارجی و تاریخ شروع تخفیفات بلک فرایدی اشاراه خواهیم کرد:

1. زمان شروع و پایان جمعه سفید در آمازون امارات طبق تاریخ ایران، 4 آذر الی 10 آذر ماه 1399

2. زمان شروع و خاتمه بلک فرایدی در آمازون انگلیس به تاریخ ایران، 30 آبان الی 10 آذر ماه 1399

3. تخفیفات بلک فرایدی در سایت گوگل استور آغاز شد

4. زمان بلک فرایدی در سایت ترندیول برای خرید از ترکیه به تاریخ ایران، 5، 6 و 7 آذر ماه 1399

"7 آذر ماه 1399 را به عنوان تاریخ بلک فرایدی در ایران و جمعه سفید امارات خاطر بسپارید."

تاریخ ایجاد: 15:48 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

دیگه توی این زمونه کادوی ولنتاین شکلاتی و خرسی خیلی قدیمی شده. یه کم خلاقیت به خرج بدین و دنبال ایده ها و کادوی خاص برای ولنتاین باشین. چارسوق بهتون کمک میکنه یه انتخاب خوب کنین.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

داستانی که در ادامه می‌‌خوانید با اجازه یکی از مشتریان نکته سنج چارسوقی که از تجربه خرید روز پدر از چارسوق با ما به اشتراک گذاشته بود، منتشر شده و امیدواریم برایتان مفید باشد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

به مناسبت تولد حضرت فاطمه روز زن و روز مادر، سایت چارسوق به عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های تخفیف و خرید آنلاین، تخفیفات فوق‌العاده‌ای در سایت‌های معروف همچون امازون و ترندیول ترتیب داده است.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

چارسوق با سیستم خرید آنلاین راحت و سریع از آمازون، به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با اطمینان، هدایای کریسمس خود را سفارش دهید.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام