category image: خرید از آمازون؛ کالای دیجیتال

خرید از آمازون؛ کالای دیجیتال

تعدادی از تحلیلگران معتقدند آمازون در چند سال آینده می‌تواند به اولین کمپانی دنیا تبدیل شود و ارزش آن از مرز یک تریلیون دلار بگذرد. جف بیزوس مالک آمازون معتقد است که راه‌های زیادی برای ورود به کسب‌وکار وجود دارند. شما می‌توانید بر رقبایتان تمرکز کنید. می‌توانید بر محصولاتتان متمرکز شوید. می‌توانید شرکتی باشید که تکنولوژی محور است. حتی می‌توانید متمرکز بر کسب‌وکار باشید یا روش دیگری انتخاب کنید.

کمپانی‌هایی که بر مشتریان متمرکز هستند شانس بیشتری برای موفقیت دارند.آمازون نیز با توجه به نیاز های مشتریان جایگاه ویژه ای پیدا کرده است.

دپارتمان های مختلف آمازون

آمازون همچنین بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایالات متحده محسوب می‌شود که با توجه به نیاز های مشتریان دپارتمان های مختلفی را از جمله کتاب، محصولات متنوعی چون پخش‌کننده دی وی دی و بلو ری، ام پی تری پلیر، انواع نرم افزار، بازی ویدئویی، وسایل الکترونیکی  (Electronics, Computers & Office)، زیورآلات، مبلمان، غذا، اسباب بازی و پوشاک نیز  در وبگاه خود قرار داده است .

 

در این مقاله به معرفی بخش کالاهای دیجیتال آمازون یعنی Electronics, Computers & Office که دارای دو قسمت  وسایل الکترونیکی(Electronics) و کامپیوتری (Computers) است ، می‌پردازیم:

بخش اول کالاهای الکترونیکی

بخش لوازم الکترونیکی دارای دوربین(camera ,photo &video)، تلویزیون (TV & video)، ، ابزارهای موسیقی(musical instrument) و اسپیکر های مختلف(Bluetooth &wireless speakers)، انواع هدفون ها ،انواع گوشی های همراه ولوازم جانبی (cell phones &accessories) و ساعت های هوشمند(wearable technology) و... است.

بخش دوم ابزارهای مرتبط با کامپیوتر

بخش کامپیوتر شامل انواع سخت افزارها و نرم افزارهای کامپیوتری است. همچنین دارای مانیتور هایی از برندهای معروف است و شما می‌توانید به تمامی لوازم جانبی و لپ تاپ ها (Computers, Tablets, & Accessories)دسترسی داشته باشید.  

نکته جالب توجه درباره بخش کامپیوتر گزینه trade in electronics  است که در این قسمت شما می‌توانید وسایل الکترونیکی خود را upgrade کرده یا با giftcardها معاوضه کنید که انجام این عمل بسته به مسافت ،تا 10 روز زمان می‌برد .از دیگر مزایای این بخش رایگان بودن هزینه حمل و نقل است.

با توجه به پیشرفت روزافزون تکنولوژی  و برای اطلاع از آخرین های صنعت الکترونیک،کافیست به بخش Electronics, Computers & Office در سایت آمازون مراجعه کنید .

همنچنین تیم چارسوق در تلاش است تا دسترسی به این امکانات را برای شما عزیزان  فراهم آورد. کافیست کالای موردنظر خود را در چارسوق ثبت سفارش کنید تا از این محصولات بهره مند شوید.

تاریخ ایجاد: 12:51 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: خرید از بهترین تخفیفات آمازون با چارسوق

خرید از بهترین تخفیفات آمازون با چارسوق

به کمک چارسوق می‌توانید از تخفیفات آمازون خرید کنید و زودتر از همه باخبر شوید و با ثبت سفارش و پرداخت ریالی، درب منزل در ایران محصولات خود را تحویل بگیرید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: چطور از آمازون ارزان خرید کنیم ؟

چطور از آمازون ارزان خرید کنیم ؟

برای خرید ارزان و مقرون به صرفه از آمازون ، اپلیکیشن‌ها، سایتها و فیچرهای مختلفی برای پیدا کردن ارزان ترین روش خرید از آمازون وجود دارد که البته چارسوق کار را برایتان راحت کرده و همواره تخفیف‌ها و پیشنهادات ارزان آمازون را آفر می‌دهد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: راهنمای کامل بهترین روش و نحوه خرید از آمازون

راهنمای کامل بهترین روش و نحوه خرید از آمازون

به خاطر تحریم ها تنهایی نمیتونی از آمازون خرید کنی و بهترین راه و روش خرید از آمازون امریکا استفاده از سایت های واسطه مثل چارسوق هست. چارسوق باتجربه ترین سایت واسطه و بهترین راه و نحوه خرید از امازون و تحویل به ایران هست.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: معرفی بهترین سایت های خرید از آمازون

معرفی بهترین سایت های خرید از آمازون

انتخاب بهترین سایت خرید از آمازون در ایران بسیار سخت است. چارسوق بعنوان واسطه خرید از امازون آمریکا بهترین تجربه سفارش کالای خارجی را برایتان رقم میزند.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام