category image: خرید ارزان از سایت ایبی eBay در ایران

خرید ارزان از سایت ایبی eBay در ایران

سایت ایبی Ebay یکی از بزرگ ترین و معروف ترین پلتفرم های تجارت الکترونیک در جهان هست که به کاربرانی که می خواهند خرید ارزان از ایبی داشته باشند، کالای نو و دست دوم را با قیمت مناسب و کمترین واسطه خرید و فروش کنند. جالب است بدانید این سایت در سال 1995 توسط پیر امیدیار یک مرد موفق و ثروتمند ایرانی-فرانسوی تاسیس شد و تاکنون به یکی از پیشگامان صنعت تجارت الکترونیک و یک بازار جهانی تبدیل شده است. افراد می توانند کالاهای مختلفی را با قیمت های متنوعی از ای بی بخرند، در اینجا روش هایی را برای خرید ارزان از ebay را برایتان می گوییم.

 

ارزان ترین اجناس ایبی را چگونه پیدا کنیم؟

با توجه به امکانات و فیلتر هایی که سایت و اپلیکیشن ایبی دارند می توانیم با کمی هوشیاری و برنامه ریزی کاری کنیم که یک خرید ارزان از سایت ebay داشته باشیم و در مصرف بودجه خود صرفه جویی کنیم و پول بیشتری برای مصارف دیگر ذخیره کنیم. میتوانیم از فیلتر های سایت استفاده کنیم، به جست و جوی واژه های مان دقت کنیم، به پیشنهادات خودکار ای بی دقت کنیم، از کوپن ها و تخفیف ها استفاده کنیم، در مزایده ها هوشمندانه شرکت کنیم، از اپلیکیشن eBay استفاده کنیم و به هزینه های حمل و نقل توجه داشته باشیم. در ادامه هر کدام ازین موارد را با جزئیات برایتان شرح می دهم.

 

استفاده از فیلتر های مربوط به قیمت ارزان در ایبی

ابتدا کالای مورد نظرتان را در نوار جستجو وارد کنید و نتایج را مشاهده کنید. در سمت چپ صفحه (در نسخه دسکتاپ) یا در قسمت بالای صفحه (در نسخه موبایل)، می‌توانید فیلترهای مختلف را مشاهده و اعمال کنید. با کلیک بر روی هر فیلتر، نتایج به‌روز می‌شوند و می‌توانید فیلترهای بیشتری را اضافه کنید تا نتایج محدودتر و دقیق‌تری داشته باشید.

-        شروع از پایین ترین قیمت:  هنگام جستجو، از فیلتر "Price + Shipping: lowest first" استفاده کنید تا ابتدا ارزان‌ترین گزینه‌ها را ببینید.

-        مزایده‌های نزدیک به پایان:  از فیلتر "Ending soonest" استفاده کنید تا مزایده‌هایی که به پایان زمان خود نزدیک هستند را ببینید و شانس بیشتری برای برنده شدن با قیمت پایین داشته باشید.

 

معرفی فیلتر های خرید ارزان از سایت ای بی ebay

در رابطه با هر کالا، سایت eBay 8 فیلتر دارد که به معرفی آنها می پردازیم:

فیلتر قیمت ایبی (Price) :

Price + Shipping: Lowest Firs : نمایش کالا را براساس قیمت آن تنظیم می کند، می توانید از ارزان ترین کالا لیست کالاها را مشاهده کنید.

Custom Price Rang : بازه ی قیمتی خاصی را مشخص کنید تا فقط کالاهای در آن بازه قیمتی برای تان نمایش داده شوند.

فیلتر وضعیت کالای ارزان در ایبی (Condition) :

New : کالاهایی که نو هستند.

Used : دست دوم هستند

Certified Refurbished  : توسط تولیدکننده یا نماینده مجاز تعمیر و بازسازی شده‌اند.

Seller Refurbished  : کالاهایی که توسط فروشنده تعمیر و بازسازی شده‌اند.

For parts or not working : کالاهایی که برای قطعات یا تعمیر نیاز دارند.

فیلتر فرمت فروش کالا در ای بی (Buying Format) :

Auction : کالاهایی که به صورت مزایده فروخته می‌شوند.

Buy It Now  : کالاهایی که می‌توانید آنها را فوراً با قیمت ثابت خریداری کنید.

Classified Ads  : آگهی‌های تبلیغاتی که معمولاً برای خودروها و املاک استفاده می‌شوند.

فیلتر مکان (Location) :

Item Location : می‌توانید نتایج را بر اساس مکان فروشنده فیلتر کنید. به عنوان مثال، انتخاب کشور یا منطقه خاصی.

Free In-store Pickup : کالاهایی که امکان تحویل در فروشگاه دارند را نمایش می‌دهد.

فیلتر هزینه حمل و نقل  (Shipping):

Free Shipping : فقط کالاهایی که حمل و نقل رایگان دارند را نمایش می‌دهد.

Local Pickup: کالاهایی که می‌توانید از فروشنده به صورت محلی تحویل بگیرید.

فیلتر فروشنده  (Seller):

Top Rated Seller : فروشندگان با امتیاز بالا و اعتبار خوب را نمایش می‌دهد.

Authorized Seller : فروشندگان مجاز و تأیید شده برای برندهای خاص.

فیلتر زمان پایان مزایده  (Auction End Time):

Ending Soonest : مزایده‌هایی که به زودی پایان می‌یابند.

Newly Listed : کالاهایی که به تازگی به eBay اضافه شده‌اند.

فیلتر بازخورد و امتیاز فروشنده  (Seller Feedback):

Minimum Seller Feedback : می‌توانید حداقل امتیاز بازخورد فروشنده را تعیین کنید تا فقط فروشندگان با امتیاز بالاتر نمایش داده شوند.

 

چطور از ایبی ارزان خرید کنیم ؟

اگر همچنان به دنبال پاسخ های بیشتر برای سوال: چطور از ایبی ارزان خرید کنیم هستید با ادامه صحبت های مان با ما همراه باشید.

1-    برای اینکه از ایبی ارزان خرید کنید در جست و جو از کلیدواژه های دقیق استفاده کنید!

به جای استفاده از کلیدواژه‌های عمومی، از کلمات دقیق‌تر و خاص‌تر استفاده کنید. این کار به شما کمک می‌کند نتایج کمتری را ببینید و شانس بیشتری برای پیدا کردن یک معامله خوب داشته باشید.

2-    استفاده از مزایده و دادن پیشنهادات با قیمت پایین در سایت ایبی

پیشنهادات خودکار: بسیاری از فروشندگان گزینه "Make Offer" را فعال می‌کنند. شما می‌توانید پیشنهادی کمتر از قیمت لیست شده ارائه دهید و در صورت پذیرش فروشنده، کالا را با قیمت کمتر خریداری کنید.

3-    بررسی قیمت‌های مشابه در ایبی

قبل از خرید، قیمت کالاهای مشابه را بررسی کنید تا مطمئن شوید که قیمت پیشنهادی عادلانه است. به قیمت های بسیار پایین یا بسیار بالا اعتماد نکنید.

4-    استفاده از کوپن‌ها و تخفیف‌ها برای خرید کردن ارزان در ایبی

eBay  گاهی کوپن‌ها و تخفیف‌های ویژه‌ای ارائه می‌دهد. به طور منظم ایمیل‌های تبلیغاتی eBay را بررسی کنید یا بخش تخفیف ها را چک کنید.

5-    خرید از فروشندگان جدید ای بی

برخی از فروشندگان جدید برای جذب مشتری قیمت‌های پایین‌تری ارائه می‌دهند. این فروشندگان معمولاً امتیازات کمی دارند، اما می‌توانند گزینه‌های خوبی برای خرید ارزان‌تر باشند.

6-    شرکت در مزایده‌های ایبی

شرکت در مزایده‌های می‌تواند به شما کمک کند کالاها را با قیمت پایین‌تری خریداری کنید. مزایده‌هایی که در ساعات کم ترافیک (مثل نیمه شب) پایان می‌یابند معمولاً رقابت کمتری دارند. برای آشنایی با سیر تا پیاز شرکت در مزایده‌های ایبی حتما مقاله مزایده ایبی را بخوانید.

7-    استفاده از اپلیکیشن موبایل eBayو دریافت پیشنهادات جذاب

اپلیکیشن eBay گاهی تخفیف‌های ویژه‌ای برای کاربران موبایل ارائه می‌دهد.

8-    بررسی جزئیات فروشنده

فقط به پایین ترین قیمت توجه نکنید، هنگام خرید از ایبی امتیاز و نظرات فروشنده را بررسی کنید تا از معتبر بودن فروشنده و کیفیت کالای ارائه شده اطمینان حاصل کنید. به قیمت هایی که بسیار پایین و غیر منطقی هستند شک کنید و فروشنده را به دقت بررسی کنید تا مورد کلاهبرداری و سواستفاده قرار نگیرید.

9-    آگاه بودن از هزینه‌های حمل و نقل کالا

گاهی اوقات کالاهای ارزان قیمت دارای هزینه‌های حمل و نقل بالایی هستند. مطمئن شوید که هزینه حمل و نقل به صرفه است.

 

خرید ارزان از ایبی با چارسوق

با رعایت این نکات، می‌توانید تجربه خرید بهتری از eBay داشته باشید و کالاهای مورد نیاز خود را با قیمت‌های مناسبتری تهیه کنید. توجه داشته باشید برای خرید کالای ارزان از ایبی در ایران علاوه بر رعایت موارد فوق در انتخاب کالا، به علت تحریم های ایران، باید از سایت های واسطه برای خرید استفاده کنید. ما در چارسوق با داشتن یک تیم حرفه ای که دانش و تجربه کافی را طی 8 سال بدست آورده است هر روز خرید های زیادی را از ایبی و دیگر سایت ها و آنلاین شاپ های سراسر دنیا انجام داده و کالا با با ضمانت سلامت آن در اسرع وقت به دست مشتریان عزیزمان می رسانیم. برای آشنایی با نحوه خرید از ایبی حتما صفحه راهنمای خرید از چارسوق را مطالعه کنید.

تاریخ ایجاد: 12:44 - 05 تیر 1403

مقالات مرتبط

category image: بهترین سایت های خرید از ایبی eBay در ایران

بهترین سایت های خرید از ایبی eBay در ایران

با توجه به تحریم‌ها و محدودیت‌های بانکی، خرید مستقیم از ایبی eBay برای کاربران ایرانی امکان‌پذیر نیست. اما چارسوق بعنوان با تجربه ترین فروشگاه واسطه ایرانی و قانونی، امکان خرید از ای‌بی را با کمترین کارمزد برای هموطنانمان فراهم می‌کند.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: از سیر تا پیاز شرکت در مزایده‌های ایبی (ebay)

از سیر تا پیاز شرکت در مزایده‌های ایبی (ebay)

اگر برای خریدهای اینترنتی خود به دنبال یک سایت معتبر هستید، سایت ebay را به شما پیشنهاد می‌دهیم چرا که ایبی،مدت زیادی است در حوزه فروش آنلاین فعالیت داشته و به خوبی در این مسیر به رشد و پیشرفت رسیده و مخاطبان زیادی را بیش از پیش به سوی خود جذب کرده است. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که پایه گذار این سایت، یک ایرانی به نام پیرمراد امیدیار بوده است که تنها با به اشتراک گذاشتن لیزر پرینتر شکسته‌اش توانست جرقه راه‌اندازی این سایت را بزند. چیزی که در این میان باعث می‌شود تا سایت ebay از طرفداران زیادی برخوردار باشد، وجود مزایده در آن است. مزایده‌هایی که هم به نفع خریدار و هم به نفع فروشنده بوده و در نهایت رضایت هر دو طرف را جلب می‌نماید. اما قصد داریم امروز در این مقاله برای کسانی که با نحوه شرکت در این مزایده‌ها آشنایی نداشته و گمان می‌کنند کار سختی است صحبت کنیم و شما را تا خرید کالای مورد نظرتان در مزایده همراهی نماییم.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام