category image: بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی کدامند؟

بهترین ساعت‌های هوشمند اندرویدی کدامند؟

 

پیدا کردن یک ساعت هوشمند اندرویدی از میان مدل‌های فراوانی که در بازار موجود هستند، کاری سخت به نظر می‌رسد اما در این مقاله قصد داریم با محدود کردن گزینه‌های پیش روی شما و معرفی بهترین نمونه‌‌های ساعت هوشمند اندوریدی، انتخاب را برایتان راحت‌تر سازیم. قصد خرید هرکدام از این ساعت‌ها ار داشته باشید می توانید از سایت‌های خارجی مانند amazon پیدا کرده و در سایت چارسوق ثبت سفارش نمایید.

1. بهترین ساعت هوشمند اندرویدی از همه نظر

Samsung Galaxy Watch 3

Samsung Galaxy Watch 3ساعت هوشمند گلکسی 3 ترکیبی دلپذیر از سخت افزار قوی و طراحی جذاب، نرم افزار قابل اعتماد و هوشمندانه بوده و بسیار کاربر پسند است. این ساعت دارای دو مدل 41 و 44 میلی‌متری برای مچ‌های کوچک، متوسط و بزرگ بوده که مناسب استفاده به صورت روزانه و یا رسمی برای خانم‌ها و آقایان می‌باشد. صفحه نمایش لمسی با قابلیت نمایش رنگی در این ساعت هوشمند اندرویدی گنجانده شده که استفاده از آن بسیار ساده‌تر از دیگر ساعت‌های هوشمند می‌باشد.

ساعت گلکسی 3 هوشمند با قابلیت اتصال به تلفن همراه و دریافت اعلان‌ها از گوشی موبایل شما و همچنین قابلیت نمایش ضربان قلب، اندازه گیری سطح اکسیژن و فشار خون، کنترل فعالیت‌های بدنی و تناسب اندام، کنترل خواب، ارائه نوار قلب و گام شمار به عنوان نمونه‌ای از بهترین ساعت‌های هوشمندی در بازار به فروش می‌رسد. پشتیبانی از وای فای، میکروفون داخلی، حافظه داخلی و رم نیز از دیگر ویژگی‌های این ساعت به شما می‌رود.

2. بهترین ساعت اندرویدی از نظر سیستم عامل

Mobvoi TicWatch Pro 3

برند Mobvoi با تولید این ساعت، اوج فناوری هوشمند را به نمایش گذاشت که دارای پردازنده جدید اسنپدراگون Wear 4100 با نهایت صرفه جویی در مصرف انرژی می‌باشد. شما به راحتی می‌توانید از این ساعت در 3 روز بدون شارژ کردن استفاده کنید که در مواقع ضروری با قطع برخی ویژگی‌ها می‌تواند تا 45 روز بدون شارژ دوام بیاورد.

این ساعت هوشمند اندرویدی دارای سنسور ضربان قلب است و می‌تواند سطح اکسیژن خون را نیز اندازه گیری کند. پیگیری تناسب اندام، تنظیم خواب، تمرینات تنفسی، برنامه‌های ورزشی و همچنین می‌توانید تناسب اندام، خواب و فعالیت را پیگیری کنید. TicWatch Pro 3 دارای درجه مقاومت در برابر آب نیز می‌باشد که پشتیبانی از Google Pay و Google Assistant را هم در کارهای این ساعت هوشمند در نظر بگیرید.

3. ساعت هوشمند با بهترین استایل

  • Skagen Falster 3

Skagen Falster 3ظاهر ساعت هوشمند اندرویدی اسکاگن که از زیر مجموعه‌های برند فسیل بوده با فولاد ضد زنگ و بسیار شیک، خاص و متعادل بوده و به همراه تکنولوژی قوی، برای هر استایلی بسیار مناسب می‌باشد.

در این ساعت از پردازنده کوالکام اسنپدراگن 3100 با 1 گیگابایت رم استفاده شده به علاوه دارای قابلیت اتصال بهGoogle Pay ،GPS، مانیتور ضربان قلب، امکان برقراری و دریافت تماس از تلفن شما را نیز دارد.

  • Moto 360

moto 360این ساعت که ساخته شده از فولاد ضد زنگ با طراحی جذاب خود روانه بازار شده بسیار وسوسه انگیز می‌باشد و دارای پردازنده کوالکام اسنپدراگن 3100 به همراه 1 گیگابایت رم با صفحه نمایش لمسی و رنگی خود و قابلیت اتصال به اندروید و ios تولید گردید.

اتصال به بلوتوث، وای فای، نمایش ضربان قلب، گام شمار، سنجش میزان نور، شتاب سنج، قابلیت شارژ بی‌سیم و مقاومت در برابر گرد و غبار از ویژگی‌های بارز ساعت هوشمند MOTO 360 به شمار می‌رود.

4. بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برای خانم‌ها

scallopKate Spade Scallop 2

این ساعت اندرویدی زنانه که در نمایشگاه CES 2018 معرفی شد دارای طراحی ویژه و کلاسیک است با قابلیت اتصال به GPS، سنسور ضربان قلب، قابلیت اتصال به گوگل به دستیار گوگل، پخش کننده موزیک، نمایش کالری مصرفی و پخش کننده موزیک می‌باشد.

5. بهترین ساعت هوشمند اندرویدی برای دوندگان

Suunto 7

ساعت‌های Suunto به عنوان ساعت‌های بدنسازی و ورزشی شناخته شده‌اند که توانایی ردیابی حرکات ورزشی برای رسیدن به اندام ایده‌آل را برای شما فراهم می‌سازند.

این ساعت با چیپ ست اسنپدراگون 3100 دارای نقشه هوشمند مسیرهای محلی پیاده روی و دویدن، نمایش ضربان قلب، GPS، دسترسی به بیش از 70 حالت ورزشی، سازگار با اندروید و IOS، قابلیت دریافت تمامی پیام‌ها و تماس‌های موبایل، ردیابی فعالیت‌ها و خواب روزانه بوده و شما را در داشتن ساعتی حرفه‌ای یاری می‌کند.

6. ارزان ترین ساعت هوشمند اندرویدی

Yocuby KW10

Yocubyساعت هوشمند ویژه بانوان با طراحی زیبا و دلنشین و دارای گواهی ضدآب و گرد و غبار که قابلیت اتصال به اندروید و ios دارد. شمارنده کالری، نمایش ضربان قلب، نمایش فشار خون، ردیاب، گام شمار، دریافت اعلان‌های پیامک و تماس موبایل، صفحه نمایش رنگی و لمسی، کنترل خواب و نمایش دهنده کیفیت خواب شما از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این ساعت به شمار می‌رود که با 2 ساعت شارژ می‌توانید تا 15 روز از آن استفاده نمایید.

بازگشت
تاریخ ایجاد: 15:06 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: ۵ پیشنهاد خرید کیف زنانه لاکچری و برند

۵ پیشنهاد خرید کیف زنانه لاکچری و برند

در این مقاله شما با ۵ پیشنهاد خرید کیف زنانه لاکچری و برند آشنا می‌شوید که میتوانید این برندها را از آمازون ترکیه یا امارات به راحتی با چارسوق سفارش دهید. تمامی کیف‌ها اصل و اورجینال بوده و با خیال راحت خرید کنید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: مقایسه و خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا و اس ۲۳ اولترا اصل کره

مقایسه و خرید گوشی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا و اس ۲۳ اولترا اصل کره

با وجود شباهت ظاهری گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا و اس ۲۳ اولترا ، گوشی Galaxy S24 Ultra نه تنها ارتقاء‌های مهمی در طراحی و عملکرد دارد، بلکه با امکانات هوش مصنوعی و نرم‌افزاری پیشرفته، به یکی از بهترین انتخاب‌ها در دسته گوشی‌های هوشمند بالارده تبدیل می‌شود.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: عطرهای معروف زنانه در سال 2023

عطرهای معروف زنانه در سال 2023

بازار عطرهای معروف زنانه در سال 2023 بسیار ترند و پرطرفدار است. امروزه، با ورود به فضای دیجیتال، انتخاب یک عطر مناسب به واسطه‌ فرصت‌های منحصر به فرد خرید آنلاین، به یک تجربه‌ هیجان‌انگیز تبدیل شده است.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: بررسی بهترین پاوربانک های جیبی برای آیفون

بررسی بهترین پاوربانک های جیبی برای آیفون

حتما تا به حال برای شما هم پیش آمده که بیرون از خانه باشید و یا به هر دلیلی نتوانید گوشی موبایل خود را شارژ کنید. این روزها که تلفن همراه به یکی از ضروری‌ترین وسایل تبدیل شده است خاموش شدن آن به دلیل نداشتن شارژ به خصوص وقتی که به پریز برق دسترسی نباشد ممکن است در کار شما اختلال ایجاد کند و با مشکل ساز شود. پس بد نیست که همیشه یک پاوربانک جیبی به همراه داشته باشید تا نگران خاموش شدن گوشی موبایل خود نشوید هرچند که بهترین گوشی را با بالاترین ظرفیت باتری داشته باشید.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام