category image: دوشنبه سایبری یا سایبر ماندی 99 چه تاریخی است؟

دوشنبه سایبری یا سایبر ماندی 99 چه تاریخی است؟

همانطور که می‌دانید تا رسیدن بلک فرایدی، زمان زیادی باقی نمانده است اما در ادامه تخفیفات بلک فرایدی، روزی به نام دوشنبه سایبری یا به عبارتی cyber Monday را داریم که آخرین دوشنبه ماه نوامبر و اولین دوشنبه بعد از بلک فرایدی می‌باشد. دوشنبه مجازی که 30 نوامبر و برابر با 10 آذر 1399 است، به عنوان روز تخفیف مجازی یا تخفیف در فروشگاه‌های اینترنتی شناخته شده است.

همه چیز درباره سایبر ماندی و تفاوت آن با بلک فرایدی

در روز بلک فرایدی یا جمعه سیاه علاوه بر اینکه فروشگاه‌ها بر روی کالاهای خود تخفیف می‌دهند، سایت‌های اینترنتی نیز در این تخفیف شرکت می‌کنند و نکته مهم این است که از ماه اکتبر، تبلیغات گسترده برای تخفیف‌های جمعه سیاه آغاز شده و حتی از چند روز قبل از شروع بلک فرایدی، تخفیف‌ها در برخی فروشگاه‌ها و سایت‌ها شروع می‌شوند اما برای سایبر ماندی همان طور که از اسمش پیداست تخفیف‌ها به صورت مجازی و در فروشگاه‌های اینترنتی اعمال می‌شوند.

این روز بیشتر مناسب کسانی است که خرید آنلاین را به خرید حضوری ترجیح می‌دهند به خصوص در سال جاری که به دلیل شیوع ویروس کرونا، مردم ترجیح می‌دهند در روز تخفیف مجازی به صورت آنلاین خرید کنند اما برای شما که در ایران هستید و قصد خرید از خارج در این روزهای تخفیفی را دارید در هر صورت خریدتان به صورت آنلاین می‌باشد و می‌توانید لینک کالاهای مورد نظرتان را در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید و باقی کارهای خرید و پرداخت و ... را به عهده تیم چارسوق بگذارید.

چه کالاهایی در سایبر ماندی تخفیف دارند؟

تخفیف‌های cyber Monday در سایت‌هایی نظیر آمازون، ایبی، والمارت و ... وجود دارند اما این روز بیشتر به فروش تخفیفی لوازم الکترونیکی و دیجیتال مرسوم است و می‌توانید خریدهای شگفت انگیزی از لپ تاپ، گوشی، سخت افزار، لوازم خانگی و در ادامه پوشاک، اکسسوری و ... داشته باشید.

"در زمینه خرید کالاهای دیجیتال، سایت bhphotovideo را فراموش نکنید"

بهتر است بدانید که در این روز امکان وجود تخفیف چشم گیری بر روی سری جدید گوشی‌های اپل نخواهد بود اما احتمالا می‌توانید سری 11 آیفون و مدل‌های قبل تر را با تخفیف‌های خوبی خریداری کنید، همچنین انواع کنسول‌های بازی نظیر Xbox و نینتندو سوییچ هم در این روز کاهش قیمت خواهند داشت.

قطعا برخی فروشندگان، تخفیف‌های سایبر ماندی را از شنبه، یکشنبه و بعد از اتمام بلک فرایدی آغاز خواهند کرد که بهتر است گوش به زنگ باشید و بتوانید قبل از اتمام کالای مورد نظرتان، خرید خود را در سایت چارسوق ثبت کنید.

دوشنبه سایبری بهتر است با جمعه سیاه؟

cybermonday

مقایسه سایبر ماندی و بلک فرایدی تقریبا کار سختی به نظر می‌رسد زیرا هیچ چیز قابل پیش بینی نیست اما به طور مثال طبق آنالیز سال‌های قبل، بهترین تخفیف‌های Ipad را می‌توانید در دوشنبه سایبری مشاهده کنید زیرا قیمت این کالا در دوشنبه سایبری بیشتر از بلک فرایدی شکسته خواهد شد. اما پیشنهاد ما این است که اگر کالا مورد نظرتان را با تخفیف خوبی در بلک فرایدی پیدا کردید تا سایبر ماندی منتظر نمانید چون ممکن است ریسک باشد و دیگر تخفیف قابل توجهی دریافت نکنید. اگرچه که بعضی فروشندگان، تخفیف‌ها را تنها به روز دوشنبه ختم نمی‌کنند و تا انتهای هفته ادامه می‌دهند اما برخی دیگر نیز در حدود ساعت 3 بامداد و قبل از شروع روز بعدی، تخفیف‌های خود را منقضی می‌کنند.

مطلب ویژه: بلک فرایدی در راه است

سایت‌های مورد تایید چارسوق برای خرید

در این مقاله برخی از سایت‌های مورد تایید چارسوق برای خرید را معرفی می‌کنیم اما یادتان باشد که غیر از این فروشگاه‌های اینترنتی، از هر سایت دیگری که درگاه پرداخت پیپال داشته باشد امکان خرید خواهید داشت.

  • Amazon
  • Ebay
  • Aliexpress
  • Walmart
  • Dell
  • Jomashop
  • Bhphotovideo
  • en-ae.6thstreet
  • thenorthface
  • Newegg
  • Ashford
  • Sharafdg
  • Trendyol
  • Hp
تاریخ ایجاد: 16:29 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

دیگه توی این زمونه کادوی ولنتاین شکلاتی و خرسی خیلی قدیمی شده. یه کم خلاقیت به خرج بدین و دنبال ایده ها و کادوی خاص برای ولنتاین باشین. چارسوق بهتون کمک میکنه یه انتخاب خوب کنین.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

داستانی که در ادامه می‌‌خوانید با اجازه یکی از مشتریان نکته سنج چارسوقی که از تجربه خرید روز پدر از چارسوق با ما به اشتراک گذاشته بود، منتشر شده و امیدواریم برایتان مفید باشد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

به مناسبت تولد حضرت فاطمه روز زن و روز مادر، سایت چارسوق به عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های تخفیف و خرید آنلاین، تخفیفات فوق‌العاده‌ای در سایت‌های معروف همچون امازون و ترندیول ترتیب داده است.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

چارسوق با سیستم خرید آنلاین راحت و سریع از آمازون، به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با اطمینان، هدایای کریسمس خود را سفارش دهید.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام