category image: تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

تخفیف های کریسمسی آمازون با چارسوق

آمازون در فصل کریسمس با ارائه تخفیفات ویژه بر روی محصولات مختلف، شما را به یک تجربه خرید منحصر به فرد دعوت می‌کند. تخفیفات بزرگ بر روی انواع محصولات از لباس و اسباب بازی گرفته تا الکترونیکی و کتاب، برایتان فرصت‌های هیجان‌انگیز خرید فراهم می‌کند. به عنوان مثال، شما می‌توانید با تخفیفات چشم‌گیر دستگاه‌های الکترونیکی مانند تلفن هوشمند، تبلت و لپ‌تاپ به روز بخرید و از آخرین فناوری‌ها برخوردار شوید. چارسوق به شما کمک می‌کند تا به راحتی محصولات تخفیف دار را پیدا کنید و با کپی لینک محصول از آمازون و جایگذاری آن در کادر جستجوی محصول، به کمک محاسبه‌گر قیمت هزینه خرید و باربری و حمل و ارسال به درب منزل را بدانید و به راحتی سفارش دهید و خریدتان را دریافت کنید.

لوازم آشپزخانه با آفر ویژه کریسمسی آمازون

در این لینک می‌توانید کتگوری مربوط به لوازم آشپزخانه با تخفیفهای بالای ۲۵ درصد را مشاهده کنید:

 

 

یخساز قابل حمل اکوزی رومیزی پرتابل Ecozy Portable Ice Maker Countertop

 

یخساز رومیزی پرتابل اکوزی

 

درباره این محصول:

·       6 دقیقه تا لذت یخی: با این یخ‌ساز قدرتمند، هر زمان می‌توانید از لذت یخی بهره‌مند شوید! در فقط 6 دقیقه، هر دور 9 قطعه یخ به شکل گلوله‌ای و تا 26 پوند در 24 ساعت تولید می‌شود. سطح صدا کمتر از 42 دسیبل است. این فرصت را از دست ندهید!

·       کیسه‌های یخ و اسکوپ همراه: یخ‌ساز رومیزی شامل 3 کیسه، یک اسکوپ ایستاده و یک سبد قابل جداشدن می‌شود. اگر یخ استفاده نشود، ممکن است آب یخ ذوب شود، بنابراین کیسه‌ها می‌توانند قطعات را به یخچال منتقل کنند. طراحی ایستاده اسکوپ بهداشتی و آسان برای ذخیره‌ یخ‌ها است.

·       هوشمندی بدون زحمت: این یخ‌ساز با استفاده از سنسورهای مادون قرمز هنگام پر بودن عملکردش متوقف می‌شود.

·       عملکرد تمیز کردن خودکار: این یخ ساز بصورت اتوماتیک خود را تمیز می‌کند، یخ‌ساز خود را قبل از ذخیره طولانی‌مدت با شستشو و خشک‌کردن تازه نگه دارید.

·       امن و مقاوم: در برابر زنگ‌زدگی از فولاد ضدزنگ ساخته شده است، یخ‌ساز قابل حمل اکوزی شیک و مقاوم است و جایگزین یخ‌ساز داخلی یخچال شما است. سطح صاف آن باعث شده راحت روی اوپن آشپزخانه قرار بگیرد و به راحتی تمیز شود.

برای مشاهده لینک محصول اینجا را کلیک کنید.

 

سنسور هوشمند بی‌سیم دما/سنسور رطوبت Smart Wireless Temperature Sensor/Humidity Sensor

سنسور حرارتی هوشمند یولینک با دامنه وسیع (-۲۲ تا ۱۵۸ درجه) برای نظارت بر یخچال و فریزر، نظارت بر قفس حیوانات و مخزن، هشدارهای تلفن همراه، سازگار با الکسا و IFTTT - شامل هاب

 

سنسور حرارتی هوشمند یولینک

 

·       برند: YoLink

·       سبک: با هاب

·       نوع نصب: نصب روی دیوار

·       زمان پاسخ: ۱ دقیقه

برای مشاهده لینک محصول اینجا را کلیک کنید.

 

 

تجربه خرید آسان از آمازون با چارسوق

چارسوق با سیستم خرید آنلاین راحت و سریع از آمازون، به شما این امکان را می‌دهد تا به سادگی و با اطمینان، هدایای کریسمس خود را سفارش دهید. فصل کریسمس با تخفیفات ویژه از طریق آمازون، زمانی فوق‌العاده برای خرید هدایای خاص و متنوع است. از فیلترها و مراحل ساده خرید تا ارسال سریع، چارسوق به شما تجربه خریدی آسان و لذت‌بخش از تخفیفات ویژه کریسمس را ارائه می‌دهد. از این فرصت استفاده کنید و با خرید از آمازون، لحظات خاص کریسمس را به یادگاری خاص تبدیل کنید.

تاریخ ایجاد: 22:50 - 04 دی 1402

مقالات مرتبط

category image: ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

ایده های خاص خرید کادوی ولنتاین برای دختر و پسر

دیگه توی این زمونه کادوی ولنتاین شکلاتی و خرسی خیلی قدیمی شده. یه کم خلاقیت به خرج بدین و دنبال ایده ها و کادوی خاص برای ولنتاین باشین. چارسوق بهتون کمک میکنه یه انتخاب خوب کنین.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

پیشنهاد خرید هدیه روز مرد و کادوی روز پدر از خارج در ایران

داستانی که در ادامه می‌‌خوانید با اجازه یکی از مشتریان نکته سنج چارسوقی که از تجربه خرید روز پدر از چارسوق با ما به اشتراک گذاشته بود، منتشر شده و امیدواریم برایتان مفید باشد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

تخفیف ویژه روز زن و مادر همراه با چارسوق

به مناسبت تولد حضرت فاطمه روز زن و روز مادر، سایت چارسوق به عنوان یکی از معتبرترین وب‌سایت‌های تخفیف و خرید آنلاین، تخفیفات فوق‌العاده‌ای در سایت‌های معروف همچون امازون و ترندیول ترتیب داده است.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: 5 ایده خاص برای خرید هدیه ولنتاین یا عیدی

5 ایده خاص برای خرید هدیه ولنتاین یا عیدی

همانطور که می‌دانید هر سال در ایران و دیگر کشورها، روز 25 بهمن را به عنوان روز عشق یا همان ولنتاین نامگذاری کرده که روزی زیبا برای ابراز علاقه به عزیزانتان خواهد بود و می‌توانید با خرید هدیه‌ این روز را جشن بگیرید. اما عده‌ای فکر می‌کنند این روز متعلق به فرهنگ غربی بوده و دلیلی برای جای دادن آن در تقویم ایرانی وجود ندارد پس بد نیست بدانید که در تقویم ایرانی هم روز 29 بهمن به عنوان روز عشق ایرانی یا سپندار مذگان بوده و هر کدام از این دو تاریخ را بنا به اعتقاد خود می توانید برای برگزاری جشن روز عشق انتخاب کنید.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام