category image: بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی

بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی

شما می‌توانید با خرید ویدئو پروژکتور خانگی اتاق سرگرمی خود را به سطح بالاتری ارتقا دهید و یا اگر شرکت دارید برای اتاق جلسات خود این وسیله را خریداری نمایید. همچنین اگر به یک پرژکتور برای تماشای فیلم یا برگزاری جلسات و کلاس‌های خود در شب و خارج از خانه نیاز دارید گزینه‌های پروژکتور قابل حمل مناسب فضای باز وجود دارند که با توجه به بودجه و نیازتان قابل سفارش هستند.

پرفروش‌ترین و بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی

قرار است امروز مناسب‌ترین نمونه‌های پرفروش ویدئو پروژکتور خانگی را بررسی کرده که اگر قصد خرید داشتید، یک پیش زمینه نسبت به این وسیله داشته و با دید بازتری انتخاب کنید. از سایت‌های خارجی مانند Ebay، Amazon و ... سفارش داده و با قیمت‌های کمتری نسبت به ایران دریافت کنید.

  • Epson Home Cinema 5050UB

رتبه بهترین ویدئو پروژکتور خانگی همه جانبه به اپسون 5050 تعلق می‌گیرد. نسبت کنتراست عالی، همراه با روشنایی چشمگیر و رنگ دقیق برای نمایش تمام جزئیات تصویر، بهتر از خرید یک ویدئو پروژکتور با وضوح 1080 پیکسل است. این دستگاه ارزان نیست اما نسبت به سایر پروژکتورهای موجود در این لیست (به غیر از سونی، که تقریباً دو برابر قیمت است) کیفیت تصویر بالایی دارد. HDMI 2.0 و ارائه تصویر 4k از ویژگی‌هایی است که خرید این ویدئو پروژکتور را پررنگ می‌کند.

  • BenQ HT2050A

این ویدئو پروژکتور در لیست ارزان‌ترین دستگاه‌ها قرار می‌گیرد اما قطعا بهترین ویدئو پروژکتوری است که می‌توانید در قبال پولی که می‌پردازید خریداری کنید. این دستگاه مدرن، تصویری روشن با کنتراست عالی و دقت رنگ واقعی ایجاد می‌کند. همچنین یکی از تنها مدل‌های قابل مقایسه با دستگاه‌های دارای قابلیت تعویض لنز عمودی است چرا که تنظیم لنز آن آسان می‌باشد.

از اکثر پخش کننده‌های رسانه، کنسول‌های بازی، رایانه‌های شخصی، مک بوک‌ها و دستگاه‌های تلفن همراه با گزینه‌های ورودی مانند HDMI، USB و ... پشتیبانی می‌کند. به علاوه، این ویدئو پروژکتور، تاخیر ورودی کمتر از 16 میلی‌ثانیه را برای بازی‌های همه جانبه ارائه می‌کند.

  • Sony VPL-VE325ES

 

سونی VPL-VW325ES یک نژاد اصیل در میان ویدئو پروژکتورها با قیمتی مناسب است. نسبت کنتراست که مهمترین جنبه کیفیت کلی تصویر است، بهتر از Epson 5050 و به طور قابل توجهی بهتر از هر پروژکتور در این بازه قیمتی است. ویژگی کاهش تاخیر ورودی، این دستگاه را مناسب بازی‌ها و گیمرها می‌سازد و با روشنایی که می‌تواند تا 1500 لومن برسد، در یک اتاق روشن نیز به خوبی عمل می‌کند.

  • Optoma UHD35

Optoma UHD35 یک ویدئو پروژکتور مدرن است که چیزهای زیادی را در قاب کوچک و قیمت پایین خود گنجانده است. این پروژکتور مقرون به صرفه با چرخه رنگی‌اش رنگ‌های دقیقی را تولید می‌کند و جزئیات تصویر را به خوبی به نمایش خواهد گذاشت. نسبت کنتراست عالی نیست، اما در بین پروژکتورهای با رزولوشن 4k در این بازه قیمتی، بسیار متوسط ​​عمل می‌کند.

این دستگاه تغییر لنز یا بزرگنمایی چندانی را ارائه نمی‌دهد، اما اگر برای اتاق خود به دنبال یک ویدئو پروژکتور هستید، این مدلی بسیار عالی برای داشتن پروژکتور 4k با بودجه کم است.

مطلب ویژه: بهترین سایت‌های معتبر خارجی برای خرید کدامند؟

  • Anker Nebula Mars II Pro

این دستگاه بسیار کوچکتر از یک بسته شش عددی نوشابه کوکاکولا است و مجهز به اتصال Wi-Fi، به عنوان یک اسپیکر بلوتوثی با صدای شگفت‌انگیز عمل می‌کند.

این مینی پروژکتور قابل حمل دارای یک آمتیاز مثبت است که بسیاری از پروژکتورهای فشرده این قابلیت را ندارند و آن هم باتری داخلی است. این پروژکتور مقرون به صرفه یک دستگاه کاربردی با طراحی زیبا می‌باشد.

  • Epson Home Cinema 2250

اگر خواهان تصویر زیبا با اثر رنگین کمان هستید، یک پروژکتور LCD برای شما مناسب است. پروژکتور مدرن اپسون سینمای خانگی 2250 شاید منعطف‌ترین ویدئو پروژکتور خانگی در این لیست باشد که از قابلیت‌های تنظیمات پیشرفته‌تر مانند زوم بیشتر و تغییر لنز برخوردار است. همچنین روشن‌تر از هر پروژکتور دیگری عمل می‌کند.

  • LG HU810PW

ویدئو پروژکتور ال‌جی HU810PW از دو لیزر و یک فسفر سبز برای ایجاد تصاویری فوق‌العاده روشن با رنگ‌های خیره کننده استفاده می‌کند. این پروژکتور ال‌جی یکی از درخشان‌ترین پروژکتورهایی است که می‌تواند در لیست خرید شما قرار بگیرد که روشنایی 2700 انسی لومن تولید می‌کند و در عین حال برخی از عمیق‌ترین رنگ‌ها را نیز ارائه می‌دهد.

متأسفانه نسبت کنتراست بسیار ضعیف است، اما تصویر کلی خوب است. همچنین نسبتاً بی صدا است و در یک قاب شیک با قابلیت جابجایی لنز به بازار وارد شد.

  • BenQ TH685

پروژکتوری که در تصویر بالا مشاهده می‌کنید یک عملکرد برتر در میان ویدئو پروژکتورها دارد اما اگر گیمر و به دنبال ابزاری تخصصی برای این کار هستید، پروژکتور گیمینگ TH685 ارزش خرید دارد. نور محیطی ایده‌آل در اتاق‌های روشن‌تر از ویژگی‌های بارز این دستگاه به شمار می‌رود.

  • ViewSonic M2

M2 تقریباً به اندازه یک کیک 5 نفره است و برخلاف مدل Anker، شما باید به فکر شارژ کردن باتری خارجی باشید. اما یک مزیت دارد و آن هم وضوح 1080P است که اگر می‌خواهید یک تصویر بزرگ و بدون پیکسل‌های قابل مشاهده روی صفحه نمایش پروژکتور خود داشته باشید خیلی مناسب به نظر نمی‌رسد.

  •  Epson EF-12

EF-12 مانند مدل انکر، یک پروژکتور کوچک و قابل حمل است که مشابه ViewSonic M2 عمل می‌کند با این تفاوت که به برق AC نیاز دارد و صدای بهتری هم ارائه می‌دهد حتی به عنوان یک بلندگوی بلوتوث نیز عمل می‌کند. جالب‌ترین بخش این است که نور EF-12 توسط "تکنولوژی پروجکشن میکرولیزر" اپسون ایجاد شده است و عدم وجود لامپ باعث می‌شود که دیگر نگرانی در مورد عمر لامپ وجود نداشته باشد.

خرید ویدئو پروژکتور ارزان قیمت

مدل‌های زیادی از انواع ویدئو پروژکتورهای حرفه‌ای، نیمه حرفه‌ای و قابل حمل وجود دارد اما در این لیست، مناسب‌ترین دستگاه‌ها از نظر قیمت و عملکرد بری استفاده‌های معمولی و غیر از گیمینگ ارائه شد که شما می‌توانید هر کدام از این مدل‌ها و یا دستگاه‌های دیگر را با خرید از Ebay یا خرید از آمازون تهیه نمایید. همچنین امکان خرید دست دوم این محصول از سایت‌های خارجی توسط چارسوق برای شما امکان‌پذیر است.

تاریخ ایجاد: 11:46 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: خرید از بهترین تخفیفات آمازون با چارسوق

خرید از بهترین تخفیفات آمازون با چارسوق

به کمک چارسوق می‌توانید از تخفیفات آمازون خرید کنید و زودتر از همه باخبر شوید و با ثبت سفارش و پرداخت ریالی، درب منزل در ایران محصولات خود را تحویل بگیرید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: چطور از آمازون ارزان خرید کنیم ؟

چطور از آمازون ارزان خرید کنیم ؟

برای خرید ارزان و مقرون به صرفه از آمازون ، اپلیکیشن‌ها، سایتها و فیچرهای مختلفی برای پیدا کردن ارزان ترین روش خرید از آمازون وجود دارد که البته چارسوق کار را برایتان راحت کرده و همواره تخفیف‌ها و پیشنهادات ارزان آمازون را آفر می‌دهد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: راهنمای کامل بهترین روش و نحوه خرید از آمازون

راهنمای کامل بهترین روش و نحوه خرید از آمازون

به خاطر تحریم ها تنهایی نمیتونی از آمازون خرید کنی و بهترین راه و روش خرید از آمازون امریکا استفاده از سایت های واسطه مثل چارسوق هست. چارسوق باتجربه ترین سایت واسطه و بهترین راه و نحوه خرید از امازون و تحویل به ایران هست.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: معرفی بهترین سایت های خرید از آمازون

معرفی بهترین سایت های خرید از آمازون

انتخاب بهترین سایت خرید از آمازون در ایران بسیار سخت است. چارسوق بعنوان واسطه خرید از امازون آمریکا بهترین تجربه سفارش کالای خارجی را برایتان رقم میزند.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام