category image: گجت های سلامتی که برای هر خانه ای لازمند (بخش اول)

گجت های سلامتی که برای هر خانه ای لازمند (بخش اول)

حتما برای همه ما پیش آمده است که گاهی اوقات احساس بیماری به سراغمان می‌آید یا فرضا در خانه دچار حادثه‌ای می‌شویم که خیلی به آن توجه نمی‌کنیم و خودمان با راه حل‌های ساده یا داشتن داروهای معمولی، اقدام به معالجه می‌نماییم که خیلی از اوقات این کار نتیجه می‌دهد اما در کل اقدامی اشتباه بوده و ممکن است در موارد حساس با این اقدامات خود سرانه، باعث ایجاد مشکلی حادتر برای خود شوید.

اما تکنولوژی و پیشرفت علم پزشکی توانسته‌اند به راحتی به تمامی خانه‌ها راه یابند و شما می‌توانید با پرداخت هزینه‌ای اندک، گجت‌های ساده پزشکی را خریداری نمایید و مشکلات خود را تا جایی که نیاز به پزشک و متخصص ندارد دقیق‌تر و با خیال راحت‌تری بررسی کنید.

انواع گجت هوشمند پزشکی برای خانه‌ها

در این مقاله برخی از ضروری‌ترین انواع گجت هوشمند پزشکی که بد نیست در هر خانه‌ای وجود داشته باشند را به شما معرفی می‌کنیم که می‌توانید از سایت‌های خارجی سفارش دهید. اما برای خرید از سایت های خارجی مانند Amazon ،ebay ،aliexpress و ... می‌توانید لینک کالای مورد نظرتان را در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید و نگران مسائل پرداخت ارزی، گمرکی و ... نباشید چرا که تیم چارسوق کالای شما را درب منزلتان تحویل خواهد داد.

1. اتوسکوپ دیجیتال (Digital Video Otoscope)

Otoscope

حتما تا به حال دیده‌اید که وقتی که برای سرماخوردگی یا گوش درد به پزشک مراجعه کرده‌اید، درون گوشتان را با وسیله‌ای معاینه کرده تا بتواند مشکل شما را تشخیص دهد. ساده‌ترین ابزار برای معاینه گوش همان وسیله‌ای است که همیشه در مطب‌ها دیده ایم اما نمونه‌های پیشرفته آن به گونه‌ای هستند که درون گوش را می‌توان به وسیله آنها از طریق مانیتورهای بزرگ مشاهده کرد.

اما اکنون اتوسکوپ دیجیتال در جدیدترین و کوچکترین نوع خود طراحی شده و به بازر آمده است تا هرکس به راحتی بتواند در خانه و از طریق گوشی موبایل یا کامپیوتر (اندورید، مک و ویندوز) از وضعیت گوش بیرونی یا میانی خود و دیگر اعضای خانواده مطلع گردد.

  • با این وسیله می‌توانید به راحتی از دورن گوش فیلم و عکس تهیه کرده و برای پزشک خود بفرستید تا مشکل شما را تشخیص دهد.
  • موم‌های درون گوش را به راحتی و بدون آسیب زدن به داخل گوش تمیز کنید.
  • اما این تنها کاربرد دستگاه نیست؛ بلکه برای مشاهده دندان، سوراخ بینی، لابه لای مو و مشاهده پوست سر و همچنین استفاده برای حیوانات خانگی نیز به کار می‌رود.
  • این وسیله شامل یک دوربین کوچک دارای 6 چراغ LED برای ورود به گوش و در طرف دیگرش دارای یک کابل برای اتصال به گوشی یا کامپیوتر می‌باشد.
  • دوربین این گجت هوشمند پزشکی را بعد از اتمام کار و خارج کردن از گوش می‌توانید با آب یا الکل تمیز و ضد عفونی کنید.
  • برای دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این کالا و همچنین سفارش داده به چارسوق، به لینک مقابل مراجعه کنید: https://amzn.to/2OVVjaC

2. دماسنج دیجیتال (iProven Medical Digital)

Thermometerاما یکی دیگر از انواع گجت هوشمند پزشکی که باید در هر خانه‌ای به خصوص با حضور کودک وجود داشته باشد، دماسنج دیجیتالی است که برای مشاهده میزان دمای بدن مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتما می‌دانید که تب چقدر خطرناک بوده و اگر به آن اعتنایی نکنید یا از وجود آن در بدن اطلاع نداشته باشید عواقب جبران ناپذیری را به بار خواهد آورد.

  • این وسیله در دو حالت قابل استفاده است و تنها برای دمای بدن کاربرد ندارد بلکه برای اندازه‌گیری دمای اتاق، شیر و آب برای کودکتان نیز به کار می‌آید.
  • دماسنج دیجیتالی دارای دو سری متفاوت است که اگر بخواهید دمای گوش را نیز اندازه بگیرید می‌توانید درپوش آن را برداشته و با بخش زیرین که مناسب ورود به گوش است کارتان را انجام دهید.
  • این وسیله با استفاده از فناوری مادون قرمز و در 11 ثانیه، درجه حرارت را نشان خواهد داد و در صورتی که تب را در بدن حس کند، بر روی نمایشگر دستگاه می‌توانید رنگ قرمز را به عنوان هشدار مشاهده نمایید.

مطلب ویژه: بهترین مکمل‌ها برای رفع خشکی پوست و مو و ناخن

3. فیزیوتراپی خانگی (Electronic Pain Relief)

همه ما در هر سن و سالی که باشیم گاهی اوقات از دردهای نقطه‌ای در کمر، شانه، دست، زانو، گردن و ... رنج می‌بریم که این دردها می‌تواند عوامل زیادی داشته باشند مانند کار زیاد، بلند کردن اجسام سنگین، نشستن طولانی مدت پای سیستم کامپیوتر و ... . که بعضی اوقات این دردها می‌تواند جدی‌تر شود و مشکلات بزرگی را ایجاد نماید که پزشک با تجویز دارو جلسات فیزیوتراپی به درمان آن می‌پردازد. اما اگر این دردها خیلی جدی نیستند و شما نیازی نمی‌بینید که به پزشک مراجعه کنید، می‌توانید با خرید این دستگاه فیزیوتراپی خانگی که با پالس درمانی و ماساژ الکتریکی باعث تحریک عضلات ماهیچه‌ای می‌شود از دردهایتان رها شوید.

این دستگاه که به راحتی و از طریق پدهای الکترود به قسمت مورد نظر وصل می‌شود، آسیب‌های ورزشی، آرتروز و سیاتیک را بهبود می‌بخشد. عضله را تحریک می‌کند، گردش خون را افزایش می‌دهد، خستگی را از بین برده، ایمنی را تقویت می‌کند و همچنین کیفیت خواب شما را افزایش خواهد داد.

لینک کالا جهت بررسی بیشتر سفارش: https://amzn.to/2SNupDe

4. جا قرصی هوشمند (Automatic Pill Dispenser)

Pill Dispenserاگر در خانه خود از پدر و مادر و یا فردی بیمار مراقبت می‌کنید که روزانه باید تعداد زیادی قرص و کپسول بخورد و امکان فراموش شدن آن بسیار است و یا اشتباه می‌کنید و قرصی کم و زیاد می‌شود بهتر است از این گجت هوشمند پزشکی استفاده نمایید.

  • این جا قرصی هوشمند دارای 28 شکاف چرخان است.
  • همچنین یک زنگ هشدار و چراغ چشمک زن در این دستگاه تعبیه گردیده که به راحتی می‌توانید زمان مورد نظرتان را به دستگاه داده و در موعد مقرر بعد از شنیدن صدای هشدار، درب دستگاه را باز کرده و قرص را خارج نمایید.
  • هشدارهای دستگاه تا 30 دقیقه و تا زمانی‌که داروی مورد نظر خارج شود ادامه خواهد داشت.
  • ظرفیت هر شکاف بالا بوده به طوری که تا 18 قرص را می‌توانید درون آن قرار دهید.
  • همچنین قفل این دستگاه، اجازه استفاده بیش از حد دارو و یا مصرف قرص‌های موجود در روزهای دیگر را نمی‌دهد.
  • لینک کالا: https://amzn.to/2SKSGcV
تاریخ ایجاد: 13:58 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: راهنمای انتخاب عطر مناسب ؛ تفاوت ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و ادکلن

راهنمای انتخاب عطر مناسب ؛ تفاوت ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و ادکلن

راهنمای خرید عطر مناسب و تفاوت پرفیوم Perfume ، ادوپرفیوم EDP ، ادوتویلت EDT ، ادوکلن و اسپری را در این مقاله می‌خوانید و همچنین میزان غلظت و روش تشخیص آن را متوجه خواهید شد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: معرفی و خرید دستگاه اسموتی ساز و شیکر فرش جوس اورجینال

معرفی و خرید دستگاه اسموتی ساز و شیکر فرش جوس اورجینال

این روزها استفاده از دستگاه‌ اسموتی ساز فرش جویس بسیار ترند شده است. چرا که افراد به اهمیت دریافت ویتامین طبیعی از میوه‌ها و سبزیجات تازه بیشتر مطلع شده‌اند. شما میتوانید این کالا را از چارسوق خریداری کنید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: 5 وسیله برای افرادی که به یک خواب خوب شبانه نیاز دارند

5 وسیله برای افرادی که به یک خواب خوب شبانه نیاز دارند

این روزها با توجه به دغدغه‌های فراوانی که برای افراد شکل می‌‎گیرد، استرس و اضطراب به وجود آمده مانع از خواب راحت و در کمال آرامش می‌شود در نتیجه ممکن است به هنگام خواب شبانه، بارها و بارها از خواب بیدار شده و نتوانید بار دیگر به راحتی به خواب عمیق فرو روید و تا ساعت‌ها در کمال خستگی و با ذهنی آشفته به دیوارهای اتاقتان چشم بدوزید و یا با گوشی موبایلتان سرگرم شوید تا شاید مجدد خواب به چشمانتان بیاید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: با اسباب بازی‌های هوشمند آشنا شوید

با اسباب بازی‌های هوشمند آشنا شوید

بهتر است اکنون که بچه‌ها به تکنولوژی علاقمندند، از وسایل و لوازمی استفاده کنند که مناسب سنشان بوده و همچنین برایشان مفید باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از انواع اسباب بازی هوشمند پرداخته‌ایم که برای سفارش هر یک از آنها از سایت‌های خارجی معتبر، می‌توانید از سایت چارسوق کمک بگیرید و لینک کالا را در چارسوق قرار دهید تا خرید شما انجام شود و محصول به دستتان برسد.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام