category image: خرید مخلوط کن بهتر است یا غذاساز؟

خرید مخلوط کن بهتر است یا غذاساز؟

شاید این سوال در ذهنتان شکل بگیرد که آیا مخلوط کن همان غذاساز است و می‌توانند کار یکدیگر را انجام دهند؟ اصلا چه تفاوتی با یکدیگر دارند؟ از نظر قیمت و کاربرد بهتر است کدام یک را خریداری کنیم؟

تفاوت غذاساز با مخلوط کن چیست؟

در این مقاله قرار است تفاوت این دو محصول را برایتان ذکر کنیم و و برخی از بهترین مدل‌های مخلوط کن را به شما معرفی کرده تا بتوانید خریدی بهتر و کاربردی‌تر داشته باشید.

غذاساز با تیغه‌های قوی‌تر و با قابلیت‌های بیشتر، مناسب خرد کردن، پوره کردن، خمیرساز، رنده و ورقه کردن مواد غذایی بوده و به شما در پخت و آماده سازی غذا به خصوص در زمانی که مهمان داشته و برای آشپزی کردن عجله دارید کمک زیادی می‌کند اما مخلوط کن برای درست کردن اسموتی، معجون، سس، پوره و در کل نرم کردن و یکدست کردن مواد غذایی کاربرد دارد و فقط باید برای مواد با بافت نرم از آن استفاده کنید در صورتی که تیغه‌های غذاساز برای موادی با بافت سفت‌تر نیز کاربرد دارند و تیغه‌های متنوع‌تری نیز در کنار این وسیله وجود دارد.

خرید مخلوط کن ارزان و با کیفیت

قبل از اینکه به معرفی چند نمونه از انواع مخلوط کن‌ها بپردازیم بد نیست بدانید که برای خرید هر کدام از لوازم آشپزخانه می‌توانید به سایت‌های اماراتی مانند amazon یا sharafdg سر زده و بعد از انتخاب محصول مورد نظرتان، لینک آن را در سایت چارسوق ثبت سفارش کنید.

1. مخلوط کن Blendtec مدل Designer

قطعا مخلوط کن‌های زیادی در بازار موجود هستند اما قرار است در این مقاله، مدل‌هایی را بررسی کنیم که نسبت به قیمتشان کارآیی بهتری دارند. مخلوط کن Blendtec با تیغه‌های فولادی ضد زنگ که کمی به سمت بالا خمیده هستند و موتور کاملا بی صدا گزینه مناسبی برای آشپزخانه شماست.

این مخلوط کن دارای 8 سرعت مختلف و برنامه زماندهی بوده و همچنین صفحه نمایش دیجیتالی با دکمه‌های کنترلی لمسی هم از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد. مخزن این دستگاه، به اندازه 6 لیوان گنجایش دارد.

2. مخلوط کن Breville Super Q

Brevilleاین مخلوط کن دارای یک موتور پرقدرت 1800 واتی و با سرعت تیغه 186 مایل در ساعت، یکی از بهترین محصولات برند Briville از نظر عملکرد و طراحی شناخته شده است. همچنین این محصول دارای یک تیغه مخصوص و لیوان یک نفره نیز می‌باشد.

این دستگاه با 12 سرعت مختلف و تیغه‌های قدرتمند می‌تواند انواع مغزها و کره را میکس کند و همچنین قابلیت خرد کردن یخ را نیز خواهد داشت.

3. مخلوط کن NINJA مدل QB1004

NINJAیک مخلوط کن 450 واتی با طراحی خاص و جمع و جور با 3 مخزن 48 انس (6 فنجان)، 40 انس (5 فنجان) و 16 انس (2 فنجان) که هر کدام درب‌های جداگانه داشته و برای کاربردهای مختلف استفاده می‌شوند. قابلیت خرد کردن یخ و میوه‌های منجمد و مخلوط کردن از ویژگی‌های این دستگاه به شمار می‌روند.

4. مخلوط کن Vitamix

Vitamixاین مخلوط کن دارای 5 تنظیم از قبل برنامه ریزی شده می‌باشد که با مخزن 64 انسی به شما این امکان را می‌دهد که انواع میوه‌ها یا مواد غذایی مورد نظرتان را در این مخزن بریزید. دستگاه 750 واتی مورد نظر دارای تیغه‌های فولادی ضد زنگ می‌باشد که از فناوری کاهش صدا و نویز گیر در آن استفاده شده است.

5. مخلوط کن Magic Bullet

Magicشاید در نظر اول برایتان جذاب نباشد که این دستگاه 250 وات قدرت دارد اما باید بدانید که کارآیی آن بسیار بیشتر بوده و شامل مخزن‌های مخلوط کن با جنس شیشه ضد ضربه و تیغه‌های می‌باشد که قابلیت خرد کردن، مخلوط کردن و میکس کردن را دارد.

برای خرید انواع محصولات آشپزخانه مجیک بولت اصل کلیک کنید.

تاریخ ایجاد: 12:30 - 17 آبان 1402

مقالات مرتبط

category image: راهنمای انتخاب عطر مناسب ؛ تفاوت ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و ادکلن

راهنمای انتخاب عطر مناسب ؛ تفاوت ادوتویلت، ادوپرفیوم، پرفیوم و ادکلن

راهنمای خرید عطر مناسب و تفاوت پرفیوم Perfume ، ادوپرفیوم EDP ، ادوتویلت EDT ، ادوکلن و اسپری را در این مقاله می‌خوانید و همچنین میزان غلظت و روش تشخیص آن را متوجه خواهید شد.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: معرفی و خرید دستگاه اسموتی ساز و شیکر فرش جوس اورجینال

معرفی و خرید دستگاه اسموتی ساز و شیکر فرش جوس اورجینال

این روزها استفاده از دستگاه‌ اسموتی ساز فرش جویس بسیار ترند شده است. چرا که افراد به اهمیت دریافت ویتامین طبیعی از میوه‌ها و سبزیجات تازه بیشتر مطلع شده‌اند. شما میتوانید این کالا را از چارسوق خریداری کنید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: 5 وسیله برای افرادی که به یک خواب خوب شبانه نیاز دارند

5 وسیله برای افرادی که به یک خواب خوب شبانه نیاز دارند

این روزها با توجه به دغدغه‌های فراوانی که برای افراد شکل می‌‎گیرد، استرس و اضطراب به وجود آمده مانع از خواب راحت و در کمال آرامش می‌شود در نتیجه ممکن است به هنگام خواب شبانه، بارها و بارها از خواب بیدار شده و نتوانید بار دیگر به راحتی به خواب عمیق فرو روید و تا ساعت‌ها در کمال خستگی و با ذهنی آشفته به دیوارهای اتاقتان چشم بدوزید و یا با گوشی موبایلتان سرگرم شوید تا شاید مجدد خواب به چشمانتان بیاید.

11:35 - 13 مرداد 1403
category image: با اسباب بازی‌های هوشمند آشنا شوید

با اسباب بازی‌های هوشمند آشنا شوید

بهتر است اکنون که بچه‌ها به تکنولوژی علاقمندند، از وسایل و لوازمی استفاده کنند که مناسب سنشان بوده و همچنین برایشان مفید باشد. در این مقاله به معرفی تعدادی از انواع اسباب بازی هوشمند پرداخته‌ایم که برای سفارش هر یک از آنها از سایت‌های خارجی معتبر، می‌توانید از سایت چارسوق کمک بگیرید و لینک کالا را در چارسوق قرار دهید تا خرید شما انجام شود و محصول به دستتان برسد.

11:35 - 13 مرداد 1403
تماس با چارسوق از طریق تلگرام